اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

نخبگان برتر استان زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: همزمان با هفته پژوهش از نخبگان برتر حوزه پژوهش بنیاد نخبگان استان تجلیل به عمل می‌آید.

نخبگان برتر استان زنجان تجلیل می‌شوند

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش از نخبگان برتر حوزه پژوهش از طریق ستاد پژوهش استان زنجان تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم از پنج نخبه برتر این حوزه در استان تقدیر می‌شود، افزود: اسامی نخبگان به ستاد پژوهش استان معرفی شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه تاثیرگذاری نخبگان در حوزه پژوهش برای معرفی این افراد مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: مطابق سال‌های گذشته از این افراد که دارای اختراعات برجسته و پژوهش‌های قابل عرضه در عرصه‌های جهانی هستند، تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اختراع افراد معرفی شده قابلیت تجاری شدن را دارد، خاطرنشان کرد: تولید انبوه و تبدیل علم به فناوری از دیگر بخش‌های مورد توجه برای انتخاب پژوهشگران برتر است.

رمضانی انتخاب پژوهشگران برتر را بر اساس تولیدات دانش‌بنیان اعلام کرد و گفت: ایجاد زمینه اشتغال برای افراد جامعه از دیگر اهداف معرفی این افراد است.

وی با بیان اینکه تجلیل از پژوهشگران برتر به منظور معرفی دستاوردهای این افراد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نخبگان باید تاثیرگذاری خود را در جامعه به خوبی نشان دهند.

*شناسایی نخبگان از برنامه‌های بنیاد نخبگان است

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان استان به منظور حمایت از نخبگان اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر از برنامه‌ها و اولویت‌های بنیاد نخبگان است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های مختلف به ویژه جشنواره‌ها و همایش‌ها نخبگان استان حضور دارند، افزود: حضور نخبگان در جشنواره‌های مختلف موجب ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های این افراد می‌شود.

رمضانی از برگزاری برنامه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی برای نخبگان خبر داد و گفت: بازدید از ظرفیت‌های تجاری، صنعتی و معدنی استان از دیگر برنامه‌های بنیاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با شناسایی نخبگان این افراد از حمایت‌های درجه یک تا سه بنیاد نخبگان برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: در هر مرحله امتیازات و تسهیلات خاصی برای نخبگان در نظر گرفته می‌شود.

رمضانی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در جامعه تاکید کرد و گفت: ‌باید نسبت به تجاری‌سازی یافته‌های نخبگان در جامعه اقدام شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول