اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی در حوادث برای دانش‌آموزان و معلمان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی در حوادث برای دانش‌آموزان و معلمان زنجانی خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی در حوادث برای دانش‌آموزان و معلمان زنجانی

علی غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی استان زنجان سالانه برنامه‌های مختلفی را اجرا و اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در طول سال توسط سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود، جذب دانش‌آموزان در این سازمان است، اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها در این زمینه افزایش تعداد دانش‌آموزان عضو در سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به تعداد 11 هزار نفر است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 8 هزار نفر در این زمینه جذب شده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود، این تعداد تا پایان امسال به 11 هزار نفر برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم دعای عرفه با حضور دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و گفت: همچنین برگزاری دعای عرفه نیز از اقداماتی است که در طول سال انجام شده است.

غفاری در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث در استان نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای هر چه بهتر این برنامه 470 نفر از مربیان در این زمینه دوره‌های آموزشی لازم را گذراندند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مربیان در حال آموزش دانش‌آموزان در بحث مقابله با حوادث از قبیل زلزله هستند تا در مواقع ضروری دانش‌آموزان آمادگی لازم را برای وقوع حوادث مختلف داشته باشند.

انتهای پیام/73005/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول