اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 25 تیم

برترین‌های فوتبال دانش‌آموزی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم در پایان جدال 25 مدعی قهرمانی مشخص شدند.

برترین‌های فوتبال دانش‌آموزی قم معرفی شدند

مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار فارس در قم گفت: در حالی که همه ساله تیم‌های مختلف ورزش دانش‌آموزی استان قم همچون سایر استان‌های کشور به رقابت‌های المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشورمان اعزام می‌شوند، رقابت‌های استانی تعیین‌کننده ترکیب نهایی این تیم‌ها محسوب می‌شود.

سعید توسلی ابراز داشت: تربیت بدنی نواحی مختلف آموزش و پرورش قم ابتدا در بین مدارس مقاطع تحصیلی خود اقدام به برگزاری مسابقات کرده و در پایان تیم منتخب خود را به رقابت‌های قهرمانی استان قم که بین تمام نواحی آموزش و پرورش برگزار می‌شود، معرفی می‌کنند.

وی یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزی قم در رشته‌های مختلف نیز بین تمام نواحی برگزار می‌شود و در پایان این مسابقات تیم منتخب ورزش دانش‌آموزی قم در فوتبال، والیبال، فوتسال، کشتی، کاراته، تکواندو، بدمینتون، دو و میدانی و چندین رشته ورزشی دیگر راهی رقابت‌های قهرمانی المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور می‌شوند.

مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش قم افزود: این در حالی است که رقابت‌های ورزشی قهرمانی المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور همه ساله در ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف در فصل تابستان به انجام می‌رسد و از قم نیز تیم‌های رشته‌های گوناگون به این مسابقات می‌روند.

وی اضافه کرد: به همین منظور تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش قم اقدام به برگزاری رقابت‌های فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خود کرد و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به مسابقات استانی 25 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

توسلی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات 25 تیم شرکت‌کننده در گروه‌های مقدماتی تقسیم‌بندی شده و بعد از سپری شدن مراحل گروهی و حذفی، چهره چهار تیم حاضر در مرحله پایانی مشخص شد.

وی یادآور شد: در پایان بازی‌های مقدماتی و حذفی مراحل مختلف چهار تیم سیدالشهدا، حاج فاطمی، مظفری‌پور (1) و 15 خرداد قنوات به مرحله نیمه نهایی رسیدند و در این مرحله نیز تیم‌های مدارس حاج فاطمی قم و 15 خرداد قنوات با کسب برتری مقابل حریفان خود راهی دیدار نهایی شدند.

مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش قم بیان داشت: در مرحله پایانی این دوره از مسابقات قهرمانی ابتدا تیم‌های سیدالشهدا و مظفری‌پور (1) دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که این بازی با برتری دو بر صفر تیم سیدالشهدا و مقام سوم این تیم همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار نهایی تیم‌های 15 خرداد قنوات و مدرسه حاج فاطمی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر تیم فوتبال مدرسه ابتدایی 15 خرداد به پایان رسید و بدین ترتیب این تیم قهرمانی این رقابت‌ها را جشن گرفت.

توسلی افزود: در حالی که دانیال فرجی بازیکن تیم 15 خرداد قنوات موفق به کسب عنوان آقای گلی و عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد، دانیال فرجی، محمدعرفان محمدی، محمدسجاد سروری ثابت، مهران لک، ابوالفضل سعادتمندی، محمدحسین سعادتی، محمدرضا فرجی، علیرضا فقیهی‌نژاد، مهدی رضا قلی‌بیگی، محمدرضا اصلانی، محمدامیر سعادتمند و مهدی مسلمانی به مربیگری عباس سهل‌آبادی و سرپرستی علی ایل سعادتمند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول