اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

برگزاری 600 ساعت کلاس‌ تقویتی برای دانش‌آموزان مددجو در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از برگزاری 600 ساعت کلاس تقویتی در دروس پایه در مقطع دبیرستان برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

برگزاری 600 ساعت کلاس‌ تقویتی برای دانش‌آموزان مددجو در چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: 600 ساعت کلاس تقویتی در دروس پایه در مقطع دبیرستان برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام گفت: در خصوص تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش شهرستان چرام به امضا رسید.

مظاهری تصریح کرد: ابعاد خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گسترده و هدفمند بوده و یکی از این اهداف تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت و دارای افت تحصیلی است که در این راستا پس از رایزنی با مسئولین آموزش و پروش، تفاهم‌نامه لازم منعقد شد.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه، مقرر شد، قریب به 600 ساعت کلاس تقویتی در دروس پایه در مقطع متوسطه برای دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار شود.

مظاهری هزینه برگزاری این کلاس‌ها را بالغ بر 60 میلیون ریال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این مبلغ 30 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و مابقی به عنوان مساعدت به دبیران آموزش و پرورش و دانش‌آموزان تخفیف داده می‌شود.

مظاهری هدف از برگزاری این کلاس‌ها را تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان مددجو و جلوگیری از افت تحصیلی در این مقاطع و در ابتدای راه کسب علم و دانش دانست.

انتهای‌پیام/2571/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول