اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی انجام شد

حضور 2 هزار دانش‏آموز شاهرودی در دوره عملی آمادگی دفاعی

خبرگزاری فارس: دوره عملی درس آمادگی دفاعی مدارس شاهرود با حضور 2 هزار دانش‏آموز شاهرودی آغاز شد.

حضور 2 هزار دانش‏آموز شاهرودی در دوره عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز دوره عملی درس آمادگی دفاعی مدارس شاهرود با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان آغاز شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود در این مراسم اظهار داشت: مرحله نخست دوره عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه مدارس پسرانه و دخترانه شاهرود با حضور 2 هزار و 21 نفر برگزار می‏شود.

حسین یارمحمدی ادامه داد: این دوره به مدت 10 روز در دو مکان اردوگاه شهید رجایی برای دختران و هنرستان فنی امیر کبیر شاهرود برای پسران با حضور 22 مربی آموزش آمادگی دفاعی برگزار می‏شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این دوره مباحث مختلفی مطرح می‌شود، افزود: در این دوره آموزشی، مباحثی پیرامون پدافند غیرعامل، جنگ نوین، تخمین مسافت و جهت‏یابی، اطفای حریق و نظام تربیتی در اسلام و کمک‏های اولیه برای دانش‏آموزان مطرح خواهد شد.

یارمحمدی گفت: با توجه به تهدیدات مختلف دشمنان و توجه آنها به نسل جوان و نوجوان جامعه در بحث تحول درس آمادگی دفاعی یکی از موضوعات، برگزاری این دوره‌ها و اردوهای راهیان نور است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: دانش‌آموزان باید با فرهنگ اسلام، جهاد و شهادت که سلاح مقاوم ما برابر استکبار است، آشنا شوند و بتوانند مقابل این توطئه‌ها از خود دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از شاهرود، سه مرحله آموزش آمادگی دفاعی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شاهرود برگزار می‌شود و مشابه این اردو در منطقه بسطام نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/22493/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول