اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع)؛

نخستین همایش دانش‌آموزی «علوم پایه» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرا و مجتمع علمی و ورزشی امام رضا(ع) از برگزاری نخستین همایش دانش‌آموزی «علوم پایه» از سوی این مرکز علمی و پژوهشی خبر داد.

نخستین همایش دانش‌آموزی «علوم پایه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی صباغ‌مقدم با بیان این خبر گفت: این همایش در سطح استانی تدارک دیده شده است و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار علمی خود را تا 15 اسفند ماه به دبیرخانه برگزاری این همایش ارسال کنند.

وی «طراحی آزمایش‌های خلاقانه در چارچوب کتاب‌های درسی»، «شبیه‌سازی کامپیوتری مفاهیم علمی»، «کاربرد علوم در صنعت و زندگی»، «عکس‌برداری علمی» و « مباحث بین‌رشته‌ای مانند کاربرد شیمی و فیزیک در زیست‌شناسی» را محورهای همایش دانش‌آموزی «علوم پایه» عنوان کرد.

صباغ‌مقدم با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، نرم‌افزار، عکس، پوستر و... ارائه دهند، افزود: پس از داوری آثار در اواخر اسفند ماه سال جاری، اختتامیه این همایش در اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی پوسترهای فراخوان این همایش به کلیه مدارس راهنمایی و متوسطه استان ارسال می‌شود.

مدیر پژوهش‌سرا و مجتمع علمی و ورزشی امام رضا(ع) با بیان اینکه رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های آنها، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های علمی و کاربردی و اشاعه فرهنگ تحقیق و پژوهش فردی و گروهی در بین دانش‌آموزان از رسالت‌های پژوهش‌سرای امام رضا(ع) است، خاطر نشان کرد: بر این اساس این مرکز علمی و پژوهشی اقدام به برگزاری همایش‌های علمی مختلف در مباحث گوناگون کرده است.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول