اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت‌نام 500 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در طرح عمره دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: مدیر دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 500 دانش آموز علاقمند به عمره دانش‌آموزی در این استان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 500 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در طرح عمره دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سعادت خسرویان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 500 نفر از دانش آموزان علاقمند به عمره دانش آموزی در استان چهارمحال و بختیاری در این طرح ثبت نام کردند.

وی از آغاز بازدید از فعالیت‌های گروه‌های پیشتازان و فرزانگان در این استان خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده از مناطق بازدید شده فعالیت مربیان تاکنون قابل قبول و مورد تایید است و مربیان با تشکیل گروه‌های 36 نفره و 12 نفره مشغول آموزش به دانش آموزان هستند.

خسرویان هدف از بازدید از این گروه‌ها را بررسی عملکرد مربیان پیشتاز و فرزانه و حل مشکلات احتمالی آنان در استفاده از سامانه ورود اطلاعات اعضا دانست و گفت: کارشناسان مدیریت دانش‌آموزی تاکنون از سه شهرستان و شش منطقه در استان بازدید کرده و تا پایان آذرماه امسال از سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

مدیر دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری سهمیه گروه‌های پیشتازان و فرزانه استان در سال جاری را 700 گروه 36 نفره و 12 نفره اعلام کرد و گفت: تاکنون 50 درصد از اعضای آن در سامانه ثبت شده است و سایر اعضای گروه‌ها تا پایان ماه آینده در سامانه وارد خواهند شد.

خسرویان همچنین از تجهیز گروه‌های پیشتاز و فرزانه به کاور و دستمال گردن خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار به گروه‌های جدید لباس فرم و دستمال گردن داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: به  تمامی اعضای گروه‎‌ها و مربیان کارت شناسایی و دفتر ثبت و رهنمود اجرایی و محتوای آموزشی تحویل داده شده است.

خسرویان خاطرنشان کرد: پس از اتمام بازدیدها و ارزیابی کل مربیان و گروه‌ها از مربیان و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه فعال در سال‌جاری تقدیر خواهد شد.

وی تأکید کرد: گروه‌های پیشتازان و فرزانگان با هدف آموزش مهارت‌های تشکیلاتی، مباحث دینی و مذهبی و فعالیت‌های گروهی و اردویی در مدارس استان سازماندهی و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/68001/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول