اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز خبر داد

برگزاری 370 نشست دانش‌آموزی معارف نماز در مدارس کشور

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز از برگزاری 372 نشست دانش‌آموزی پیرامون معارف نماز در مدارس کشور خبر داد.

برگزاری 370 نشست دانش‌آموزی معارف نماز در مدارس کشور

اسماعیل ولی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری 372 نشست دانش‌آموزی اظهار کرد: این نشست‌ها در استان‌های مازندران، چهارمحال و بختیاری، زنجان و قزوین پیرامون آشنایی دانش‌آموزان با معارف نماز از ابتدای سال تحصیلی جاری برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری 100 نشست خانواده به منظور آشنایی اولیا و مربیان با تربیت دینی فرزندان و دانش‌آموزان در مدارس از دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی نماز است.

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز با اشاره به دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی نماز گفت: دوره کوتاه مدت معارف نماز در دهه اول محرم در شهرستان بم برگزار شد که 100 نفر از ائمه جماعات و مربیان قرآن در آن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: 80 نفر از طلابی که دارای مدرک سطح دو حوزه بودند در دوره تربیت مربی معارف نماز که در تهران برگزار شد شرکت کردند.

ولی‌خانی با اشاره به طرح مفتاح گفت: این طرح بر اساس درخواست ستاد اقامه نماز استان‌ها به همت مرکز تخصصی نماز برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این طرح با اهمیت و شیوه‌های دعوت به نماز آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: برگزاری طرح مفتاح از دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی نماز بوده که 22 آذر در یزد و 23 و 24 آذر در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول