اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش کرمان:

35 هزار نفر عضو شورای دانش‌آموزی کرمان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 35 هزار نفر در استان کرمان عضو شورای دانش‌آموزی هستند.

35 هزار نفر عضو شورای دانش‌آموزی کرمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حبیب‌الله رحیمی ظهر امروز در حاشیه انتخابات شورای دانش‌آموزی مدارس راهنمایی و متوسطه این شهرستان اظهار داشت: شورای دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل مؤثر در مدارس تأسیس شده است که این شورا برای دیگر دانش‌آموزان توقعاتی را ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه 35 هزار نفر در استان کرمان عضو شورای دانش‌آموزی هستند، افزود: اعضای شورای دانش‌آموزی باید از این اعتماد دانش‌آموزان استفاده کنند و در راستای رفع مشکلات مدارس با همفکری عوامل اداری، آموزشی و پرورشی با همکاران حوزه ستادی تعامل لازم را داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه اعضای این شورا در شهرستان از بین اعضای شورای مدرسه به عنوان مشاور و بازوی مدیر آموزش و پرورش انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: وظیفه این اعضاء انتقال برنامه‌های مدارس و همفکری در رفع مشکلات آموزشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای دانش‌آموزی در زمینه تقویت بعد اخلاقی خود و دانش‌آموزان دیگر برنامه‌ریزی و همچنین در راستای ارتقای سطح علمی خود تلاش و برنامه‌ریزی گسترده داشته باشند.

به گزارش فارس، در این انتخابات پنج نفر از دانش‌آموزان دختر و پنج نفر از دانش‌آموزان پسر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی شهرستان جیرفت و در هر قسمت دو نفر از مقطع راهنمایی و سه نفر از مقطع دبیرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول