اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

خیّر زنجانی کفالت 35 یتیم کمیته امداد زنجان را به عهده گرفت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: یک خیّر زنجانی کفالت 35 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان را به عهده گرفت.

خیّر زنجانی کفالت 35 یتیم کمیته امداد زنجان را به عهده گرفت

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این خیّر زنجانی که از حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان است، در اقدامی خیرخواهانه و با پرداخت تعهد سالانه خود کفالت این ایتام را قبول کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حامی مذکور به مدت شش سال است که با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارد، افزود: این خیّر پیش از این حمایت 25 یتیم را با پرداخت ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال به عهده داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه این حامی خیّر ماهانه مبلغ 5 میلیون ریال صدقه برای کمک به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان کمک می‌کند، یادآور شد: اخیراً نیز این خیّر مبلغ یک میلیون و 120 هزار ریال به هر یک از 25 یتیمی که از قبل زیر پوشش وی بودند، اهدا کرده است.

لازم به ذکر است، کمیته امداد امام خمینی در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه در بین آحاد جامعه هدف این نهاد سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی اجرا و با جلب مشارکت‌های عمومی در این زمینه اقدام به کمک‌رسانی به مددجویان زیر پوشش می‌کند که یکی از عمده‌ترین این طرح‌ها اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه) است، که در قالب این طرح حامیان با پرکردن فرم مربوط به طرح، اقدام به قبول کفالت ایتام می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول