اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول کمیته امداد خبر داد

1500 صندوق صدقه در استان زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با آمار گرفته شده تا پایان سال گذشته، یک هزار و 500 صندوق صدقه متوسط در استان زنجان وجود دارد.

1500 صندوق صدقه در استان زنجان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی(ره) استان زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: صندوق‌های صدقه متوسط به صندوق‌هایی اطلاق می‌شود که در اماکن عمومی، بانک‌ها، ترمینال، دانشگاه‌ها، راه‌آهن، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها تعبیه شده است.

وی خاطرشان کرد: به طور متوسط صندوق‌های متوسط که در اماکن عمومی تعبیه شده است، یک بار در ماه تخلیه می‌شود.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 131 هزار صندوق در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز اگر شهروندان درخواستی مبنی بر دریافت صندوق صدقه داشته باشند، می‌توانند با تماس تلفنی درخواست خود را به مسئولان این نهاد اعلام کنند.

وی گفت: در صورتی که شهروندی درخواستی مبنی بر داشتن صندوق صدقه داشته باشد، مسئولان ذیربط در زمینه توزیع، صندوق صدقه را به درب منزل فرد متقاضی برده و به وی تحویل می‌دهند.

حسنلو در ادامه با اشاره به مواردی که صدقات جمع‌آوری شده در آنها هزینه می‌شود، اضافه کرد: مسکن مددجویان، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های فرهنگی از جمله بخش‌هایی است که صدقات مردمی در آنها هزینه می‌شود.

وی هزینه برای ابن‌سبیل و همچنین پرداخت وام‌های مددجویی را نیز از دیگر مواردی عنوان کرد که صدقات در آنها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول