اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

ایجاد 17 هزار فرصت شغلی در زنجان / بیکار شدن 3700 کارگر زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه امسال 3700 کارگر زنجانی بیکار شده‌اند، گفت: در همین مدت 17 هزار فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد 17 هزار فرصت شغلی در زنجان / بیکار شدن 3700 کارگر زنجانی

فضایل مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان تعهدات اشتغال استان زنجان در سال‌جاری 24 هزار و 912 شغل است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 52 هزار و 200 فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز 17 هزار شغل در استان زنجان ایجاد شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: بر اساس برنامه پنجم سالانه 15 هزار شغل باید در استان زنجان ایجاد شود.

وی در زمینه مشاغل خانگی با بیان اینکه در سال گذشته 180 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است، اضافه کرد: اقدامات زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

مقدسی با اشاره به اینکه در سال گذشته 3 هزار و 768 نفر از کارگران بخش صنعت و خدمات در استان زنجان بیکار شده‌ بودند، ادامه داد: در سال‌جاری نیز 3 هزار و 781 نفر از کارگران بیکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه 155 هزار بیمه شده در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: 8 هزار نفر از بیمه‌شدگان بالای 25 سال سن دارند.

*نرخ بیکاری در زنجان 8.4 درصد است

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان نرخ بیکاری استان را در سال گذشته 8.4 درصد اعلام کرد و افزود: استان زنجان از نظر نرخ اشتغال نسبت به میانگین کشوری از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول