اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

آموزش در کنار خدمات اشتغال کمیته امداد ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: وجود آموزش در کنار خدمات اشتغال کمیته امداد امری ضروری است.

آموزش در کنار خدمات اشتغال کمیته امداد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه به مردم و جلب رضایت اقشار مستضعف امری لازم و مهم است که با عنایت مدیران کمیته امداد انجام می‌شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در دفاع از مظلومان و مستضعفان پیشگام و پیشتاز بوده و بحمدالله در این شهرستان نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

امام جمعه کنگان با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده‌ها و با تاکید بر لزوم امر آموزش اشتغال در مددجویان خاطرنشان کرد: وجود آموزش در کنار خدمات اشتغال کمیته امداد امری ضروری است.

محمودی اظهار داشت: با ابتکار امام خمینی(ره) و تشکیل کمیته امداد این سازمان توانسته خدمات خوبی را ارائه دهد که این امر بدون کمک مردم و مسئولین امکان‌پذیر نبوده است.

وی افزود: خدمات اشتغال کمیته امداد یکی از خدمات ارزشمند کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان است که امیدوار هستیم تداوم یابد.

امام جمعه کنگان یادآور شد: لازمه پرداخت وام اشتغال به مددجویان آموزش است و امداد باید این را در برنامه‌های خود به‌صورت جدی دنبال کند.

محمودی همچنین با بیان اینکه مسائل فرهنگی در هر زمان باید در کنار خدمات مادی باشد خاطر نشان کرد: جا دارد از برنامه‌های خوب و موثر فرهنگی امداد تشکر کرد.

امام جمعه کنگان بیان داشت: فرصت خدمت به محرومین یکی از الطاف الهی است و باید بسیار خداوند را برای دادن این فرصت شاکر بود.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول