اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان:

ایجاد اشتغال در حوزه وظیفه اداره تعاون نیست/ بودجه محدود است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: ایجاد اشتغال در حوزه وظایف این اداره نیست.

ایجاد اشتغال در حوزه وظیفه اداره تعاون نیست/ بودجه محدود است

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: ایجاد اشتغال در منطقه از وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نبوده بلکه این اداره با راهنمایی نیروهای بیکار آنان را به سوی اشتغالزایی رهنمود می‌کند.

وی افزود: حل مسائل و مشکلات مربوط به روابط بین کارگر و کارفرما، راهنمایی نیروهای بیکار برای ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و انجام مشاوره‌های مختلف به افراد سرمایه‌گذار در حوزه وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص چگونگی اشتغال نیروهای بومی شهرستان در شرکت‌ها و کارخانه‌ها گفت: در جلسات متعددی که با رؤسای سازمان تأمین اجتماعی شهرستان برگزار کرده‌ایم لیست‌های بیمه هر سه ماه یک بار به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان ارجاع داده می‌شود.

وی در همین رابطه تصریح کرد: با بازرسی لیست‌های بیمه مرجوعی به اداره کار و تطابق مدارک مورد نیاز افراد آمار استخدامی نیروهای بومی خارج شده و به این وسیله کارگاه‌ها و کارخانه‌های شهرستان موظف به استخدام نیروهای بومی می‌شوند.

حسینی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بودجه محدودی برخوردار بوده و توانایی ایجاد اشتغال در منطقه را ندارد بلکه با معرفی افراد متخصص و مشاوره‌های لازم به سرمایه‌گذاران رمینه‌های اشتغال را افزایش می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: در سال جاری 345 نفر از شهرستان آبادان توانسته‌اند در 17 تعاونی متفاوت مشغول به کار شده که سرمایه‌گذاری ریالی اعضای این تعاونی‌ها در منطقه، مبلغی معادل 200 میلیون و 22 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/72002/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول