اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان اعلام کرد

تحقق 60 درصدی سهم اشتغال در شهرستان دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از تحقق 60 درصدی سهم اشتغال این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تحقق 60 درصدی سهم اشتغال در شهرستان دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان اظهار کرد: به برکت سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت معطر 88 به کردستان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی به منظور ایجاد اشتغال در استان فراهم شده که دو واحد بزرگ دولتی در شهرستان دهگلان ایجاد شده است.

وی عدم وجود واحدهای بزرگ صنعتی در دهگلان و استان را اصلی‌ترین مشکل اشتغال در کردستان عنوان کرد و افزود: این مشکل با تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری محقق شده است.

فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز کردستان و کارخانه روژان داروی گولان دهگلان و اجرای طرح فراوری سیب‌زمینی را از مهم‌ترین واحدهای مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان دهگلان عنوان کرد.

رضایی اضافه کرد: این واحدها که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ستاد فرمان امام اجرایی شده است هر کدام 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با بهره‌برداری از این واحدها بیش از یک ‌هزار و 500 نفر از جوانان جویای کار صاحب شغل می‌شوند.

وی با اشاره به اعتراف آشکار وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه گستره سیطره جمهوری اسلامی ایران تمام جهان را فرا گرفته است، بیان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه علیه مردم غزه و شکست در تحریم‌ها علیه ایران افتخار بزرگی برای مسلمانان است.

فرماندار دهگلان تصریح کرد: این حرکت ادامه حرکت عاشورا و امام خمینی و جمهوری اسلامی ایران است و ما ثابت کرده‌ایم که پای اصول و رهبری  ایستاده‌ایم وخواهیم ایستاد.

رضایی در ادامه با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز عنوان کرد: در حال حاضر 16 هزار مشتر ک در شهر و روستای دهگلان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد 8 هزار و 231 مشترک مربوط به روستائیان و 7 هزار 639 مورد مشترک شهری روزانه 345 هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی‌ها مصرف گاز در شهرستان دهگلان در روزهای سرد سرما به 600 میلیون مترمکعب خواهد رسید و در ماه‌های بهمن و اسفند 5 برابر افزایش می‌یابد.

رضایی در پایان از مدیران ادارات خواست هر چه  سریع‌تر نسبت به تفکیک امتیازات مصرفی اماکن مسکونی سرایه‌داری ادارات اقدام کنند.

انتهای پیام/79005/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول