اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاثیر تصمیمات سیاسی در تصمیمات اقتصادی به حداقل برسد

علیمردانی: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال همیشه زیر سوال بوده و بحث‌برانگیز است.

علیمردانی: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با صنعت‌گران استان اظهار داشت: به آمار ارائه شده در زمینه اشتغال استان زنجان اعتراض داریم.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر معادن بسیار غنی است، خاطرنشان کرد: مزیت‌های موجود در استان قابل چشم‌پوشی نیست و توجه مسئولان به این مزیت‌ها و قابلیت‌ها باید ویژه باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخه اقتصاد استان زنجان وابسته به صنعت و معدن است، تصریح کرد: باید برای توسعه این صنعت‌ها به نیروی علمی توجه داشته و از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه بهبود فضای کسب و کار در کشور به بخش خصوصی توجه ویژه داشت، اضافه کرد: سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران باید همواره مورد تکریم مسئولان باشند.

علیمردانی با اشاره به اینکه تاثیر تصمیمات سیاسی در تصمیمات اقتصادی باید حداقل باشد، ادامه داد: به منظور توسعه صنعت در کشور باید از تغییر قوانین پیشگیری کرد.

* باید وضعیت اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذار قابل پیش‌بینی باشد

وی با اشاره به اینکه باید وضعیت اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذار قابل پیش‌بینی باشد، یادآور شد: سرمایه‌گذاران بخش صنعت و معدن به حمایت‌های بخش دولتی و تسهیلات بانکی نیاز دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی و معدنی نباید یک نگاه تجاری باشد، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید به دید حمایتی به سرمایه‌گذاران نگاه کنند.

وی با توجه به وجود معادن آهن در استان زنجان سرمایه‌گذاری در بخش ذوب آهن را خواستار شد و افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش راه مناسبی برای کم شدن خام‌فروشی مواد معدنی است.

علیمردانی اظهار داشت: صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر استان‌ها و کشورهای مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول