اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

اشتغال‌زایی پایدار مهم‌ترین نیاز مردم مبارکه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: با وجود همه تلاش‌های قابل تقدیر دولتمردان هنوز هم در برخی جهات کمبودهایی مشاهده می‌شود که این امر در بحث اشتغال بیشتر به چشم می‌خورد.

اشتغال‌زایی پایدار مهم‌ترین نیاز مردم مبارکه است

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: صنعتی و کشاورزی خیز بودن شهرستان، وجود راه آهن، قرار گرفتن در کنار شاهراه شمال جنوب کشور از جمله ظرفیت‌های این منطقه است اما با وجود ویژگی‌های ممتاز این شهرستان صنعتی، آمار بیکاری آن دو رقمی است.

وی با اشاره به وجود زیربناهای لازم در این شهرستان برای تأسیس منطقه ویژه اقتصادی و با درخواست از رئیس جمهور در بررسی این پیشنهاد، افزود: با توجه به وجود صنایع عظیم کشور در این منطقه و نیز عبور راه آهن و جاده‌های مناسب موافقت دولت در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند تحول عظیمی در این منطقه و استان ایجاد کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس افزود: به درخواست‌های متعدد مردم سخت‌کوش شهر طالخونچه مبنی بر تأسیس بخشداری در این منطقه و مردم روستای دهسرخ در تأسیس شهرداری و تبدیل شدن به شهر را از جمله مطالبات امروز در شهرستان مبارکه است و با بیان اینکه شهر مجلسی نیازمند استقرار شهرداری در این شهر هستند و تبعیض در پرداخت خسارت خشکسالی سال‌های گذشته در استان اصفهان از جمله گلایه‌های مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول