اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

طرح شاخص‌های کمی قابل مقایسه در کارگروه اشتغال ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: طرح شاخص‌های کمی قابل مقایسه در کارگروه اشتغال از سوی اعضا ضروری است.

طرح شاخص‌های کمی قابل مقایسه در کارگروه اشتغال ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستک با اشاره به یک هزار فرصت شغلی سهم شهرستان در سال 91 اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون برای یک هزار و 460 نفر در این شهرستان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که این تعداد بیش از تعهدات شهرستان بوده است.

وی از ارائه خدمات مسئولان ادارات و بانک‌های عامل در بخش اشتغال تقدیر کرد و افزود: می‌طلبد که مسئولان ادارات و بانک‌ها با توان بیشتر حامی ایجاد اشتغال بوده و با احساس مسئولیت در این بخش آن را به عنوان یک تکلیف احساس کنند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بستک با خطاب قرار دادن با‌نک‌ها خاطرنشان کرد: بانک‌ها با پرداخت تسهیلات بر چگونگی هزینه‌کرد آن نیز نظارت کنند.

مشتاق زاده افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت اشتغال جوانان است که باید برای رسیدن به این هدف، تمام ظرفیت‌ها را در نظر گرفته و با عزمی راسخ و توکل بر خدا این طرح ماندگار دولت را با پشتکار در کوتاه‌ترین زمان محقق سازیم.

فرماندار بستک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علاقه‌مندی مردم به اجرای طرح‌های اشتغالزا قابل تحسین است اما آسیب شناسی طرح‌ها و نیازسنجی در مناطق مختلف و توجه به آثار زیست محیطی اجرای طرح‌ها باید در نظر گرفته شود که این امر در دستور کار کارگروه اشتغال قرار دارد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و معرفی اولویت‌های سرمایه‌گذاری باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد تا علاقه‌مندان بتوانند با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: برای رفع موانع از راه سرمایه گذاران بخش‌های مختلف، باید عزم عمومی ایجاد شود و شناسایی موانع و مهیا سازی ساز و کارهای لازم، سرمایه‌گذاری از سوی افراد را آسانتر کنیم و قطعا با کاهش مشکلات سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.

مشتاق زاده در پایان با تأکید بر نقش کار و فعالیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: هر فرد یا مسئولی بتواند در استان یک شغل ایجاد کند نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است و این خود موجبات رضای خداوند و تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار است که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این شهرستان توانسته در این راستا توفیقاتی را کسب نماید.

انتهای پیام/88006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول