اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

نگاه به اشتغال باید اصلاح شود / پرهیز از نگاه به اشتغال اداری و پشت میزنشینی

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: باید نگاه جامعه به اشتغال متحول شود چرا که عده‌ای اشتغال را تنها اشتغال در محیط اداری و پشت میزنشینی تلقی می‌کنند.

نگاه به اشتغال باید اصلاح شود / پرهیز از نگاه به اشتغال اداری و پشت میزنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در مراسم آغاز نمادین طرح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: استقلال، اقتدار و خودکفایی یک ملت در بخش‌های مختلف وابسته به قابلیت و توانمندی نخبگان و خلاقیت‌های نو و بدیع است که کار‌آفرینان به صورت محلی و منطقه‌ای به نمایش می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در هر جامعه‌ای برای رسیدن به یک استقلال واقعی و نقطه اتکا در روی پای خود ایستادن نیاز به برنامه‌ریزی و انسجام کاری است که گاه رسیدن به هدف مشخص مشمول هزینه‌های سنگینی است که در 34 سال گذشته ما برای رسیدن به این نقطه متعالی هزینه دادیم و سختی‌ها و مرارت‌ها تحمل کردیم.

فرماندار اردبیل یادآور شد: با مقایسه وضعیت کشورمان قبل از انقلاب و وضعیت کنونی به خوبی در‌می‌یابیم ما در عرصه تولید، صنعت، کشاورزی، اقتصاد پویا، به ظهور و بروز رساندن خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها با تکیه بر جوانان و نوجوانان مستعد و با عرضه در سطح ملی و منطقه‌ای توانسته‌ایم مسیرمان را به شایستگی طی کنیم.

اکبری گفت:‌ در این مسیر بدخواهان داخلی و خارجی سعی کردند با کارشکنی‌ها و توطئه‌ها و ترفندهای مختلف جلوی رشد و تعالی این کشور سنگ‌اندازی کنند اما آنچه در این بین محرز و آشکار به نظر می‌رسد اینکه ما امروز در سایه هنرمندی و خبرگی جوانان و نسل آینده قادر هستیم در صحنه رویارویی با دشمنان موفق عمل کنیم.

این مسئول بیان داشت: در مقطعی دشمنان ما با حمله به شکل نظامی و در هنگامه دیگر در قالب جنگ فرهنگی و اعتقادی سعی کردند این ملت را تحت فشار قرار دهند که امروز این شیطنت آنها به شکل تحریم اقتصادی نمود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این جنگ نابرابر همه باید کمر همت ببندیم و با جرات و توان فرصت اشتغال،‌ کار‌آفرینی و تولید روز‌افزون را فراهم آوریم، تصریح کرد:‌ به یقین استقلال اقتصادی یک ملت عزت و سربلندی را برای آنها به ارمغان می‌آورد که در این باب باید با رفتار و نگرش انقلابی وارد میدان شویم.

انتهای پیام/62001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول