اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

توسعه ورزش کارمندی در شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: توسعه ورزش کارمندی در شهرداری قزوین از اولویت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.

توسعه ورزش کارمندی در شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه قزوین با حضور محمد خورشیدی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمه اشدری و مریم نخستین از اعضای شورای شهر، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و جمعی از مدیران و کارمندان مدیریت شهری مرکز استان برگزار شد.

سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: مسابقات کارکنان شهرداری قزوین درماه‌های گذشته در رشته‌های مختلف برگزار شد، برنامه ورزشی که به همت شورای شهر و تدبیر و برنامه‌ریزی حوزه ورزش سازمان فرهنگی به سرانجام رسید.

وی یکی از برنامه‌های اصلی سازمان متبوع خود را پرداختن به ورزش در سطوح و بخش‌های مختلف دانست و عنوان کرد: ورزش بانوان در رأس برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار داشته و در کنار آن توسعه ورزش‌های همگانی در پارک‌ها و فضاهای عمومی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وزیری‌نژاد همچنین با تأکید بر توسعه ورزش کارکنان و اهمیت به این موضوع مهم در مدیریت شهری اذعان کرد: تشکیل انجمن‌های ورزشی در شهرداری قزوین و تعیین افرادی برای سرپرستی این انجمن‌ها به منظور در دستور کار قرار دادن برنامه‌های مختلف ورزشی برای کارکنان مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به ورزش‌های توسعه و گسترش یافته توسط این سازمان در شهر قزوین افزود: رشته‌های ورزشی شامل تنیس روی میز، تیر اندازی، آمادگی جسمانی، شنا، فوتبال، والیبال، کشتی، تیراندازی، ورزش‌های رزمی، پهلوانی و زورخانه‌ای از جمله رشته‌هایی هستند که از این پس دارای مسئول انجمن در شهرداری قزوین خواهند بود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کارمندان ورزشکار و با نشاط در انجام مأموریت‌ها و خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند، موفق‌تر هستند، بیان کرد: امکانات و خدمات مختلف ورزشی که برای بهره‌مندی خانواده شهرداری ترتیب داده شده است، به طور حتم در سال‌های آتی گسترش خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: فراهم آوردن شرایط برای شرکت ورزشکاران مدیریت شهری در مسابقات کارگری کشور فرصت مناسبی برای پویایی بیشتر حوزه ورزش این ارگان خواهد بود که زیرساخت‌های آن نیز از سوی انجمن‌ها فراهم خواهد شد.

وزیری‌نژاد از برگزاری مسابقات والیبال چند جانبه بین کارکنان شهرداری‌های استان قزوین خبر داد و تأکید کرد: این رقابت‌ها با محوریت حوزه ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از 14 آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان به برنامه‌های مشارکتی که حوزه ورزش سازمان متبوع خود با ارگان‌هایی مانند آموزش و پرورش و سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به انجام خواهند رساند، اشاره کرد و این اقدام را در راستای رونق ورزش و افزایش امکانات ورزشی در سطح شهر قزوین دانست.

در ابتدای این مراسم ابراهیم برخورداری مسئول ورزش کارکنان شهرداری قزوین هدف از برگزاری مسابقات کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه را ایجاد انگیزه، آمادگی مطلوب، تقویت روحیه نشاط و پویایی در بین کارکنان شهرداری دانست.

وی با اشاره به فعالیت انجمن‌های ورزشی یادآور شد: بهره‌مندی از تجربه و مهارت افرادی که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند، ما را به این مهم خواهد رساند که سطح ورزش در مدیریت شهری ارتقا یابد.

برخورداری در ادامه گزارشی از روند برگزاری بازی‌ها و تعداد شرکت کنندگان ارائه داد.

گفتنی است در پایان مراسم از نفرات برگزیده رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد و رؤسای انجمن‌های ورزشی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول