اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال

4 پروژه شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان ارشد استانی و شهری به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و ارایه خدمات بیشتر به شهروندان قزوینی، چهار پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، شهردار قزوین در مراسم افتتاحیه چهار پروژه شهری با حضور مسئولان ارشد استانی و شهری اظهار کرد: مرکز 137 با رویکرد جدید آغاز به کار کرده است و همه ضعف‌های گذشته در ارتباط با شهروندان مرتفع می‌شود.

مسعود نصرتی با بیان اینکه اصلاحات خوبی با الگوگیری از سامانه ارتباط با شهروندان در تهران صورت گرفته، بیان کرد: در این سامانه 512 گروه و زیرموضوع در خصوص نیازهای شهروندان تعریف شده است که توسط این سامانه با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان پاسخگویی به شهروندان توسط این سامانه 48 ساعت است، عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی مجدد این مجموعه در حداقل زمان خدمات بیشتر و مناسب‌تری به شهروندان ارایه و پیگیری شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه سامانه 1888 در آینده نزدیک نیز راه‌اندازی می‌شود، افزود: این سامانه در راستای رسیدگی به شکایات شهروندان از مدیریت شهری است.

علی رضایی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین در ادامه با تشریح نحوه کار و ارتباط با شهروندان توسط سامانه 137 اذعان کرد: سامانه 137 به صورت زنده از ساعت 7 صبح تا 9 شب در خدمت شهروندان است و از 9 شب تا 7 صبح شهروندان می‌توانند از طریق پیغام‌گیر درخواست‌های خود را عنوان کنند.

رضایی با بیان اینکه در صورت نیاز، شب‌ها نیز به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط هستیم، تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات و درخواست‌هایی که شهروندان از طریق این سامانه اعلام می‌کنند توسط کارشناسان رسیدگی و نظارت می‌شود و همچنین با ارتباط مجدد با شهروندان صحت اجرای رسیدگی به درخواست‌های آنان پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیل نیز سامانه 137 فعال است.

گفتنی است، بعد از راه‌اندازی سامانه 137 شهرداری قزوین با حضور مسئولان ارشد استان قزوین، پل عابر پیاده مکانیزه به صورت مشارکتی با سرمایه‌گذار در چهار‌راه ولی عصر(عج) که یکی از نیازهای مهم شهروندان بود به بهره‌برداری  رسید.

همچنین در ادامه نیز ایستگاه مکانیزه در پایانه شهید بهشتی با اعتبار 140 میلیون تومان که هر روز 45 هزار نفر در این پایانه رفت و آمد دارند به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، دوربین مدار بسته و نمایشگر منتظر زمان اتوبوس است.

در ادامه نیز 5 دستگاه مینی‌بوس و 35 دستگاه اتوبوس جدید برای حذف ناوگان فرسوده وارد ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین شد.

همچنین سامانه پیامک 3000281 نیز برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس با ارایه کد ایستگاه اتوبوس به شماره پیامک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول