اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح 6 پروژه در منطقه سه شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: شش پروژه در منطقه سه شهرداری قزوین با اعتبار 205 میلیارد و 300 میلیون ریال با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح 6 پروژه در منطقه سه شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز شش پروژه مهم در منطقه سه شهرداری قزوین با حضور مسئولان استانی از جمله شهردار قزوین، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، معاون عمرانی استاندار قزوین، دادستان استان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سایر مسئولان شهری در بوستان محلی ملاصدرا به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم پروژه‌های قرائت‌خانه اندیشه، دور برگردان کانال آبرسانی بلوار معلم، سرویس بهداشتی مینودر، پارک آفرینش، بوستان حاشیه ملاصدرا و سرویس بهداشتی جانبازان با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.

این پروژه‌ها با هدف توسعه شهری و افزایش امکانات رفاهی شهروندان با اعتبار 205 میلیارد و 300 میلیون ریال در منطقه سه شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسیده که با تحقق این امر رضایت شهروندان این منطقه افزایش یافته است.

همچنین در این مراسم مدیر منطقه سه شهرداری قزوین سخنرانی کرد و گفت: پروژه‌های دیگری از جمله بلوار امام علی (ع)، پیاده‌روسازی بلوار الغدیر و تقاطع غیر هم‌سطح امام علی (ع) نیز در این منطقه در حال احداث است که با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مسئولان مربوطه در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: عملیات عمرانی پروژه‌ها در سال جاری با سرعت قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته اجرایی شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

در پایان این مراسم از زحمات عوامل اجرایی شش پروژه مهم در منطقه سه شهرداری ‌قزوین با اهدا لوح تقدیر توسط مسئولان استانی و شهری تشکر شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول