اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین اعلام کرد

آمادگی شهرداری‌های قزوین برای سرمایه‌گذاری در کاسپین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی کاسپین قزوین گفت: 11 شهرداری‌ در استان قزوین آماده مشارکت و سرمایه‌گذاری در باشگاه کاسپین هستند.

آمادگی شهرداری‌های قزوین برای سرمایه‌گذاری در کاسپین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، رضا طاهری ظهر امروز در همایش شهرداران استان قزوین با بیان اینکه باشگاه فرهنگی و ورزشی کاسپین قزوین از جمله باشگاه‌هایی است که تاکنون درخشش خوبی را تجربه کرده و نیازمند حمایت بیشتر است، اظهار کرد: شهرداری‌های استان قزوین تعامل بسیار خوبی را تاکنون با این باشگاه داشته‌اند و آینده باشگاه نیز خوب و رو به جلو ترسیم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین قزوین افزود: در 3 ماه اخیر این باشگاه توانسته موفقیت‌های چشم‌گیری را در در رشته‌های مختلفی مانند فوتسال در لیگ 2، هندبال در لیگ برتر و فوتسال بانوان در لیگ برتر را از آن خود کند که این افتخار‌ها سندی بر توسعه و پیشرفت ورزشی استان قزوین و به ویژه این باشگاه است.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهرداری‌های قزوین برای حضور و خرید سهام باشگاه کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: بیش از 10 شهرداری تاکنون علاقه‌مندی خود را برای مشارکت در این باشگاه اعلام کرده‌اند که در روز‌های آینده نسبت به جذب این شهرداری‌ها اقدام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول