اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

فعالیت 14 باشگاه فرهنگی‌ ورزشی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از فعالیت 14 باشگاه فرهنگی‌ ورزشی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 14 باشگاه فرهنگی‌ ورزشی در فریدونکنار

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: کلاس آموزشی روان‌شناسی در ورزش برای مربیان و کلاس آموزشی رشد و تکامل حرکتی برای مربیان ژیمناستیک، تکواندو و کشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مختلف ورزشی میان مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان برگزار شده، افزود: یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه مسئولان و کارکنان ادارات دولتی و نهادهای اجرایی فریدونکنار در سالن حجاب این شهرستان برگزار شد که رضایی از اداره برق، برادران رئیس شورای شهر، یعقوب‌پور و نوتراش از شهرداری در آن موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ مدیران بیان داشت: مسابقات پینگ‌پنگ ویژه مسئولان و کارکنان ادارات دولتی و نهادهای اجرایی شهرستان در سالن شهدای فریدونکنار نیز برگزار شد.

به گفته وی، هاشمی از تامین اجتماعی، احمدی از آتش‌نشانی، محسنی از سپاه و تقی‌پور از امور برق حائز رتبه‌های برتر این رقابت‌ها شدند.

قدیمی بیان داشت: برگزاری استاژ داوری در رشته کاراته، برگزاری ارتقای کمربند تکواندو و برگزاری کلاس آموزشی تمرین‌زدگی برای مربیان از مهمترین برنامه‌های آینده اداره تربیت‌بدنی شهرستان فریدونکنار است.

این مسئول ادامه داد: همچنین به مدت سه روز در ورزشگاه شهید کریم آزادی فریدونکنار مسابقه دو و میدانی دانش‌آموزی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اجرایی شده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی جسم و اندیشه نمونه و تختی به عنوان باشگاه‌های نمونه برگزیده شدند.

قدیمی همچنین از برگزاری مسابقات دوستانه تکواندو بین باشگاه‌های شهرستان، برگزاری بازی پایانی لیگ برتر بزرگسالان استان بین وحدت شهروند و شهدای بابلسر و بازدید از سالن کشتی تختی و سالن ورزشی مهلبان در فریدونکنار خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به آغاز تعمیرات سالن وزنه‌برداری این شهرستان تصریح کرد: مهم‌ترین اماکن ورزشی شهر فریدونکنار استادیوم ورزشی شهید کریم آزادی، زمین ورزشی درخشان و زمین ورزشی شهدای فیروزآباد محسوب می‌شوند.

این مسئول همچنین سالن ورزشی شهدا، سالن ورزشی حجاب و سالن ورزش‌های تخصصی فیروزآباد را نیز به این لیست اضافه کرد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، ساخت سالن تخصصی فیروزآباد با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده است.

وی میزان اعتبارات جاری و کمک به هیئت‌ها را بالغ بر 150 میلیون ریال و ساخت سال حجاب را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول