اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأیید هیئت پزشکی ورزشی کرمان

باشگاه‌های ورزشی کرمان تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: باشگاه‌های مورد تأیید هیئت پزشکی ورزشی کرمان تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

باشگاه‌های ورزشی کرمان تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

محمد فولادی‌ماهانی امروز در حاشیه بازدید از چند‌ باشگاه ورزشی در کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به باشگاه‌های مورد تأیید هیئت پزشکی ورزشی کرمان تسهیلات ویژه اهدا‌ می‌شود.

وی ‌با ابراز رضایت از فعالیت‌های هیئت پزشکی ورزشی در امر آموزش و در پیگیری بیمه‌های ورزشی افزود: در صورتی که هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان عملکرد مثبت باشگاه‌های ورزشی را تأیید کند، آنها را برای دریافت تسهیلات ویژه و آسان معرفی و حمایت می‌کنیم.

فولادی گفت: به دنبال ارتقای سطح کیفی باشگاه‌ها هستیم و تا پایان ‌سال جاری همه باشگاه‌ها باید‌ شرایط آبرومندانه و شایسته ورزش کرمان را به خود بگیرند که البته بیش از نیمی از راه را نیز طی کرده‌ایم.

همچنین حسین جمالی‌زاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان امروز به خبرنگار فارس در کرمان گفت: پس از برگزاری جلسات هماهنگی به درخواست هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان اصلی‌ترین گروه بازرسی از باشگاه‌های کرمان تشکیل می‌شود.

وی افزود: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان‌‌، رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان‌، معاون امور ورزش بانوان استان‌، رئیس امور باشگاه‌های ورزشی استان و دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان هسته اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند.

جمالی‌زاده تصریح کرد:‌ به دلیل اهمیت موضوع از نظر حفظ سلامت ورزشکاران و باشگاه‌ها‌، ارتقای کیفیت آموزش و استفاده از تجهیزات استاندارد در کلاس‌های تابستانی و طی سال‌، حمایت از باشگاه‌هایی که رعایت قوانین و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار دارند در اولویت برنامه ها قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول