اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان ورزش و جوانان بیرجند:

گزارشی از توزیع مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی نداشته‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت:‌ تا کنون هیچ گزارشی از توزیع انواع مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی این شهرستان وجود نداشته است.

گزارشی از توزیع مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بیرجند به بیان گزارشی از عملکرد این مجموعه برای پیشگیری از دوپینگ در باشگاه‌های ورزشی پرداخت و اظهار داشت: بازدیدهای مستمری از سطح باشگاه‌های ورزشی سطح شهر توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود که تا کنون مورد خاصی در این بازدیدها دیده نشده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها باشگاه‌های پرورش اندام و رشته‌هایی مانند پاورلیفتینگ با حساسیت بیشتری مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

 

*برگزاری کارگاه آموزشی مکمل‌های مجاز برای باشگاه‌های ورزشی

مدیر سازمان ورزش و جوانان شهرستان بیرجند تصریح کرد:‌ برای پیشگیری از دوپینگ ورزشکاران، کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل‌های مجاز توسط این مجموعه برگزار شده همچنین کتابچه‌های آموزشی نیز در این زمینه بین ورزشکاران توزیع شده است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه و ورزش برای جمعی از ورزشکاران خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها انواع مواد نیروزا به ورزشکاران معرفی می‌شود تا با این مواد و تاثیرات آن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

خسروی ادامه داد: هیچ باشگاه ورزشی مجاز به توزیع مواد نیروزا نیست و در صورت مشاهده این موارد با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مواد نیروزا از مرزهای افغانستان، پاکستان و ترکیه وارد کشور ما می‌شود و حتی این کشور نمایندگی‌هایی در تهران دارند که افراد از این نمایندگی‌ها مواد خود را تهیه می‌کنند که البته بیشتر، داروهای درجه سه و چهار وارد کشور ما می‌شود.

خسروی ادامه داد: چون میزان استفاده از این مواد مشخص نیست در اکثر موارد تاثیرات منفی را بر بدن ورزشکاران می‌گذارند و فقط در برخی از موارد یک تغییرات سطحی و مقطعی بر بدن فرد ایجاد می‌شود.

مدیر سازمان ورزش و جوانان شهرستان بیرجند تصریح کرد: با توجه به نظارت‌های دقیق صورت گرفته، توزیع این مواد در باشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و بیشتر در خارج باشگاه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول