اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج ورزشکاران استان سمنان خبر داد

تشکیل حلقه‏های صالحین در باشگاه‏های ورزشی سمنان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان از تشکیل حلقه‏های صالحین در باشگاه‏های ورزشی این استان در سال جاری خبر داد.

تشکیل حلقه‏های صالحین در باشگاه‏های ورزشی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ نخستین جلسه کانون تفکر بسیج ورزشکاران در سال 91 در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شهرستان سمنان با حضور بیش از 15 نفر از مربیان ورزشی برگزار شد.

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان در این نشست گفت: در سال 91 برنامه‏های متنوع و گسترده‏ای برای ورزشکاران بسیجی در نظر گرفته شده است.

مصطفی کشاورزیان، برگزاری کارگاه‏های آموزشی، ‌اخلاقی و عقیدتی، تشکیل حلقه‏های صالحین در باشگاه‏های ورزشی، فضاسازی فرهنگی محیط‏های ورزشی و باشگاه‏ها به ویژه در مناسبت‏ها و برگزاری کلاس‏های قرآنی و اخلاقی در باشگاه‏ها را از جمله مهم‏ترین برنامه‏های پیش‏بینی شده در سال جاری عنوان کرد.

وی گفت: از دیگر برنامه‏های پیش‌بینی شده در سال 91، برگزاری نشست‏های فرهنگی و مذهبی و به ‏روز رسانی مربیان نسبت به مسائل علمی و سیاسی کشور است.

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان تشکیل منظم کلاس‏ها و جلسات کانون تفکر در طول سال را متذکر شد و افزود: تأسیس صندوق قرض‏الحسنه ویژه ورزشکاران از برنامه‏های مورد توجه در سال 91 است.

کشاورزیان توجه ویژه به پیشکسوتان ورزش،‌ برگزاری سلسله نشست‏هایی در این خصوص با ترکیب جوانان، ‌نوجوانان و پیشکسوتان ورزش و حفظ جایگاه مربیان و زحمت‏کشان ورزش را از دیگر برنامه‏های این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول