اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان عنوان شد

جلوگیری از ادامه فعالیت باشگاه‌های ورزشی متخلف در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی در حاشیه بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان گفت: کمیته بازرسی با انجام نظارت بر سلامت اماکن ورزشی از ادامه فعالیت باشگاه‌های ورزشی متخلف جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از ادامه فعالیت باشگاه‌های ورزشی متخلف در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، دکتر رضا گلدوزیان، اظهار داشت: کمیته بازرسی مدت کوتاهی است که با انجام تعامل با چند ارگان مهم دولتی، فعالیت‌های خود را با سرعتی بیشتر در راستای سالم‌سازی فعالیت‌های اماکن ورزشی آغاز کرده است.

وی افزود: این کمیته که متشکل از نمایندگان استانداری، دانشکده علوم پزشکی مشهد، پلیس مبارزه با قاچاق کالا، پلیس اماکن، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی است.

گلدوزیان خاطرنشان کرد: تمامی باشگاه‌ها موظفند طبق قوانین موجود وزارت ورزش و جوانان عمل کنند و در صورت مشاهده بروز تخلف اعم از مواردی نظیر عرضه مکمل‌های دارویی غیر مجاز، عدم رعایت بهداشت باشگاه‌ها و هم‌چنین فعالیت باشگاه‌های بدون مجوز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی هم‌چنین با اشاره به جدیت کمیته بازرسی در اجرای قوانین گفت: تمام تلاش این کمیته در این است که اماکنی که با نام ورزش عجین هستند هیچ گاه فعالیتی خارج از قوانین وزارت ورزش را انجام ندهند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی افزود: تلاش کمیته در ابتدا ارشاد باشگاه‌های خاطی است ولی در صورت تکرار و یا پایان یافتن مهلت تعهد و انجام نگرفتن تعهدات با آن باشگاه برخورد جدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول