اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابش:

بومی‌گرایی مدنظر باشگاه‌های ورزشی اردکان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به بومی‌گرایی و استفاده از ورزشکاران با استعداد اردکان در باشگاه‌های ورزشی شد.

بومی‌گرایی مدنظر باشگاه‌های ورزشی اردکان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش در مراسم واگذاری امتیاز تیم دسته اولی والیبال شفق اردکان به گروه تعاونی پیشگامان کویر اظهار داشت: نتایج خوبی در مسابقات المپیک و پارالمپیک کسب شد که لازم است از زحمات دستگاه‌های دست‌اندرکار و فراتر از آن از تلاش و غیرت ورزشکاران تقدیر و تشکر کنیم و با توقعی که در مردم ایجاد شد و قول و وعده‌های داده شده برای مسابقات آسیایی، امیدوارم تلاش بیشتر و هماهنگ‌تری بین مسئولان ورزش کشور شکل گیرد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس تصریح کرد: باید برای اعتلای نام ایران اسلامی در آسیا و جهان از «من» بودن‌ها گذشت و با وفاق و همکاری و برنامه‌ریزی جامع به نتایج مطلوب و وعده‌های داده شده برسیم زیرا مردم با غیرت و تلاشی که در ورزشکاران خود سراغ دارند، هیچ بهانه‌ای را از مسئولان نمی‌پذیرند.

محمدرضا تابش با تشکر از گروه پیشگامان که با مدنظر قرار دادن نیاز جوانان و اوضاع اجتماعی، وارد عرصه فعالیت‌های ورزشی شده است، از باشگاه پیشگامان خواست تا استعدادیابی و بومی‌گرایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تا در آینده نزدیک تیمی با پشتوانه قوی ایجاد شود.

وی با دعوت از سایر شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ برای سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی و ورزشی افزود: شهرستان اردکان پتانسیل آن را دارد که رده‌های ممتاز ملی و جهانی را به دست آورد که این مهم در سایه تلاش و همبستگی مسئولان ورزش و ورزشکاران،برنامه‌ریزی و تامین هزینه‌های آن میسر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پیشگامان نیز در این مراسم اظهار داشت: گروه پیشگامان 16 سال است که در حوزه آی‌تی فعال است ضمن اینکه سال‌ها به عنوان اسپانسر رویدادهای ورزشی و فرهنگی فعالیت می‌کرد.

سیدمصطفی سجادی عنوان کرد: این گروه از دو سال گذشته با نظر هیئت مدیره وارد عرصه مدیریت ورزشی شد که رشته‌هایی همچون والیبال، شنا و دوچرخه‌سواری را راه‌اندازی کرد و خوشبختانه نتایج ممتازی نیز تاکنون کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در رشته والیبال یک تیم لیگ برتری و مدارس والیبال در یزد را داریم، به وضعیت شهرستان اردکان به عنوان قطب والیبال استان یزد اشاره کرد و حمایت از تیم والیبال دسته یک اردکان را کامل کردن این حلقه دانست.

وی با بیان اینکه راهبرد این باشگاه برنامه‌ریزی در تیم‌های پایه با استفاده از نوجوانان و جوانان بومی برای کسب موفقیت است، افزود: نام تیم والیبال شفق به پیشگامان شفق اردکان تغییر یافته است، سرمربی و مربی تیم همچون سال‌های گذشته بر عهده آقایان نادر قاضی و محمد سالک است و سرپرستی تیم نیز آقای شاکر برعهده خواهند داشت که همه این نفرات اردکانی هستند که این مهم نشان دهنده توجه باشگاه پیشگامان به بومی‌گرایی است.

فرماندار اردکان نیز در این مراسم اظهار داشت: همه باید دست در دست هم دهیم تا از والیبال شهرستان اردکان حمایت کنیم.

احمد کمالی خاطرنشان کرد: با حمایت و سرمایه‌گذاری باشگاه پیشگامان در والیبال اردکان، باید به سمت سرمایه‌گذاری در ورزش‌های پایه‌ برویم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول