اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20

باشگاه ورزشی بانوان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در راستای ترویج ورزش همگانی، باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سرای محله نظامی در منطقه 20 به بهره‌برداری رسید.

باشگاه ورزشی بانوان به بهره‌برداری رسید

یحیی رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه و در راستای توسعه فضاهای ورزشی و به‌منظور رفاه حال بانوان‌، باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سرای محله نظامی به بهره‌برداری رسید.

شهردار ناحیه شش با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه فصل تابستان در سرای محله نظامی افزود: با هدف ارتقای سطح علمی و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای تیرماه کارگاه‌های آموزشی ویژه تابستان از جمله آموزش قرآن، خطاطی، طراحی، نقاشی، زبان انگلیسی و کامپیوتر در این مرکز برگزار می‌شود.

رنجبران به برگزاری کارگاه‌های تغذیه ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش، کارگاه آموزشی با عنوان دانستنی‌های تغذیه در ماه مبارک رمضان در خانه سلامت محله نظامی برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم در سرای محله نظامی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به‌منظور بهره‌مندی شهروندان از برکات قرآن، با استفاده از لوح فشرده آموزه‌های قرآنی و جزء 30 قرآن در قالب اشعار برای سنین مختلف آموزش داده می‌شود. 

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول