اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

26 باشگاه ورزشی در استان مرکزی مجوز فعالیت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از صدور 26 فقره پروانه فعالیت برای باشگاه‌های ورزشی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

26 باشگاه ورزشی در استان مرکزی مجوز فعالیت دریافت کردند

سید غریب فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در این مدت همچنین 32 فقره پرونده باشگاه‌‌های ورزشی استان تمدید شده است.

وی تصریح کرد: صدور 12 فقره پروانه بهره‌برداری از استخرهای موجود استان، صدور 16 فقره موافقت‌نامه تاسیس مدارس فوتبال، والیبال و کشتی در شهرهای مختلف استان نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون در شش ماهه گذشته بوده است.

دبیر کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 224 درخواست به منظور تاسیس، تمدید، احداث و مشاوره به امور باشگاه‌های استان ارسال شده است، ادامه داد: در این مدت همچنین 16 باشگاه به دلیل تخلفات پلمپ شده است.

فتحی گفت: بیش از 115 مورد بازدید از اماکن و باشگاه‌های ورزشی در بخش آقایان و بانوان صورت گرفته است.

وی قیمت‌گذاری باشگاه‌های خصوصی و دولتی را یکی از وظایف این کمیسیون عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: به منظور تعیین قیمت باشگاه‌‌های خصوصی و دولتی چهار جلسه کارشناسی برگزار شده، همچنین برای 38 باشگاه متخلف در بخش بانوان و آقایان تذکر و اخطاریه صادر شده است. 

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول