اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد خبر داد

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری اردوهای باشگاه‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه این دانشگاه از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی مناسب برخوردار است، گفت: این دانشگاه آمادگی کامل برای برگزاری اردوهای باشگاه‌های ورزشی کشور را دارد.

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری اردوهای باشگاه‌های ورزشی

مهدی رادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دانشگاه شهرکرد با توجه به آب و هوای مطلوب استان چهارمحال و بختیاری و برخورداری از ظرفیت‎های متعدد، یک فضای بسیار مناسب برای ارتقای سطح علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان در زمینه‌های مختلف به شمار می‌آید.

وی افزود: بر همین اساس باید از تمام امکانات این دانشگاه در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف به ویژه در عرصه ورزش به نحوه مطلوبی استفاده کرد.

رادفر با بیان اینکه این دانشگاه از امکانات ورزشی مطلوبی برخوردار است، بیان داشت: این دانشگاه مجهز به سه سالن  ورزشی، زمین چمن استاندارد روباز و سایر امکانات و تجهیزات ورزشی است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: بر همین اساس این دانشگاه از باشگاه‌های ورزشی دعوت به همکاری می‌کند تا از این امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

رادفر به همکاری این دانشگاه با تربیت‌بدنی استان اشاره کرد و گفت: این دو نهاد تاکنون همکارهای خوبی با هم داشته‌اند و در راستای رشد و توسعه ورزش استان برنامه‌ها و اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه در منطقه دو کشوری تاکنون مقام‌های خوبی در مسابقات مختلف ورزشی به دست آورده و در سال‌های اخیر یک روند صعودی را طی کرده و سهمیه‌های المپیادهای دانشجویی آن در حال افزایش است.

رادفر خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌هایی که خواهان برگزاری اردو در دانشگاه شهرکرد هستند، می‎توانند در صورت تمایل با دانشگاه تماس گرفته و از امکانات این دانشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول