اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکلات باشگاه‌های ورزشی خصوصی بررسی شد

خبرگزاری فارس: اماکن و باشگاه‌های ورزشی خصوصی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان بررسی شد.

مشکلات باشگاه‌های ورزشی خصوصی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مسئولان اماکن و باشگاه‌های ورزشی خصوصی در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به ارایه مشکلات پرداختند و خواستار رفع آن از سوی متولیان ورزش شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طی سخنانی در این جلسه خواستار قانون‌مداری و انجام دقیق قوانین در چارچوب وظایف محوله از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شد.

بیمه کردن تمام افرادی که به فعالیت ورزشی می‌پردازند از مهمترین بحث‌های این نشست بود که مقرر شد ورزشکار از هر تاریخی که برای شروع به ورزش به سالن مراجعه می‌کنند به صورت الزامی باید بیمه شود.

همچنین جلوگیری از فروش مواد نیروزا توسط باشگاه‌داران و برخورد جدی با این امر در صورت مشاهده و اعلام از سوی بازرسان اداره از مهمترین اقدامات سال جاری در نظر گرفته شده است.

ارسال مدارک از سوی باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند و پیگیری اداره ورزش ورامین برای دریافت مجوز فعالیت از جمله برنامه‌های پیش روی اداره ورزش و جوانان است.

در ادامه مشکلات باشگاه داران همچون نارضایتی آنان از خدمات بیمه ورزشی، مکاتبه و پیگیری اداره ورزش با ادارات آب، برق و گاز برای تخفیف تعرفه‌های موجود و تغییر قیمت‌های عادی به ورزشی و حمایت از بخش خصوصی ارایه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این نشست و بعد از گفت‌وگوی ضمنی با مدیران و موسسان اماکن خصوصی اظهار داشت: تمام این نشست‌ها و گفت‌وگوها در راستای اعتلای ورزش و رفع مشکلات است تا بتوانند با خاطری آسوده به رتق و فتق امور بپردازند.

زاهدی عنوان کرد: باید شرایطی مهیا شود تا باشگاه دار بدور از هر دغدغه‌ای جوانان و علاقمندان را برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاداب به ورزش کردن ترغیب کنند.

وی در ادامه بیان داشت: باشگاه‌های خصوصی در اوایل سال گذشته تنها 30 درصد دارای مجوز بودند که توانستیم با همت پرسنل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این عدد را به 90 درصد برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان داشت: مابقی باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش ورامین و کامل کردن پرونده فعالیت ورزشی خود را با مجوز و به صورت قانونمند ادامه دهند.

زاهدی اضافه کرد: باشگاه‌هایی که موارد قانونی را رعایت کنند علاوه بر تشویق که مقرر شده به‌صورت قرعه‌کشی جوایزی به آنان اهدا شود، در پایان سال با معرفی آنان تحت عنوان برترین باشگاه دار امکانات ویژه‌ای دریافت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی باشگاه دار با همکاری دستگاه‌های قضایی با آنان برخورد و مکان ورزشی پلمب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: امیدواریم بتوان با همکاری و همدلی یکدیگر جامعه ای سالم داشته باشیم و در کنار آن شناسایی استعدادهای ورزشی و قهرمان پروری را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول