اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی زنجان:

باشگاه مقاومت زنجان 2 پایگاه استعدادیابی ورزشی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت دو پایگاه ورزشی استعدادیابی و قهرمانی در دو رشته تکواندو و ووشو توسط باشگاه مقاومت زنجان خبر داد.

باشگاه مقاومت زنجان 2 پایگاه استعدادیابی ورزشی دارد

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه فعالیت پایگاه استعدادیابی و قهرمانی ووشوی باشگاه مقاومت زنجان از سال پیش آغاز شده است، اظهار داشت: این پایگاه در آکادمی ووشوی زنجان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پایگاه استعدادیابی و قهرمانی تکواندوی باشگاه مقاومت از سه سال پیش در زنجان ایجاد شده است، ادامه داد: محل ایجاد این پایگاه در مجموعه امام علی زنجان است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از پذیرفته شدن 40 نفر در پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی باشگاه مقاومت در هر رشته ورزشی خبر داد و افزود: فعالیت‌های ورزشکاران زیر پوشش قرار گرفته توسط باشگاه مقاومت حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه حقوق مربیان حاضر در پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی دو رشته ورزشی تکواندو و ووشو توسط باشگاه مقاومت تامین می‌شود، ادامه داد: همه امکانات لازم برای ورزشکاران حاضر در این پایگاه‌ها از جمله پوشاک و لوازم تمرینی نیز از طرف باشگاه فراهم می‌شود.

بیگدلی تصریح کرد: ورزشکاران پذیرفته شده در پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی باشگاه مقاومت زنجان از آموزش‌های دیگری مانند آموزش‌های رایانه‌ای و شنا نیز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی ایجاد شده در کشور اضافه کرد: سال گذشته پایگاه‌ استعدادیابی و قهرمانی تکواندوی باشگاه مقاومت زنجان در مسابقات کرمانشاه موفق به کسب مقام دوم در بین هشت پایگاه حاضر در مسابقات شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از وجود پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی در سایر استان‌ها خبر داد و افزود: تهران، زنجان، اصفهان، یزد، مازندران گیلان و قم از جمله استان‌هایی هستند که در آنها پایگاه‌های استعدادیابی ایجاد شده است.

وی از تصویب بودجه برای هزینه‌کردن در پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی باشگاه مقاومت زنجان خبر داد و تصریح کرد: بودجه سال جاری هر کدام این پایگاه‌ها از 100 میلیون ریال سال گذشته به 140 میلیون ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول