اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم اعلام کرد

‌"بیمه" و "مسایل بهداشتی" شرط تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی در گرو توجه به مسائل بهداشتی و بیمه ورزشی است.

‌"بیمه" و "مسایل بهداشتی" شرط تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی

محمد گلفشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت تایید هیئت پزشکی ورزشی استان قم در تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: رعایت بهداشت و توجه به بیمه ورزشی از مسائلی است که باید توسط باشگاه‌های ورزشی مورد رعایت و اجرای قانونی و جدی قرار بگیرد تا تمدید پروانه فعالیت صورت پذیرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم ادامه داد: با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مجموعه عوامل پرتلاش در هیئت پزشکی ورزشی، خوشبختانه این هیئت نقش چشمگیری در نظارت بر اماکن ورزشی سطح استان دارد.

گلفشان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی استان قم نقش چشمگیری در تمدید پروانه باشگاه‌ها ایفا می‌کند به طوری که نظر گروه بازرسی این هیئت درباره مسایل بهداشتی و همچنین بیمه ورزشی در صدور یا تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: به همین دلیل آمار ورزشکاران بیمه شده در سطح استان به دلیل این کنترل و نظارت‌ها در حد متعادلی باقی می‌ماند ضمن اینکه برای افزایش این آمار این حرکت در نوع خود مؤثر است.

وی در ادامه با تمجید از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان بخش‌ها و کمیته‌های مختلف فعال در هیئت پزشکی ورزشی استان قم، از انتخاب کمیته برتر این هیئت بر اساس ارزیابی عملکرد آنها در پایان سال جاری خبر داد.

گلفشان با اشاره به نشست مسئولان هیئت پزشکی ورزشی استان قم اظهار داشت: هر هفته یک کمیته گزارش خود را اعلام خواهد کرد و در نیمه دوم اسفند ماه کمیته برتر هیئت پزشکی ورزشی معرفی خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در ادامه به موضوع بیمه ورزشی سال 1391 ورزشکاران و لزوم برخورداری از آن برای حضور در تمام رقابت‌های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: ورزشکاران فعال در رشته‌های مختلف تنها با دادن مبلغ 60 هزار ریال می‌توانند از خدمات این بیمه ورزشی استفاده کرده و از دیگر خدمات هیئت نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول