اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رسولی‌نژاد خبر داد

واگذاری تمام‌ باشگاه‌های ورزشی دولتی ‌به بخش خصوصی با امتیازات ویژه

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ‌گفت: ‌تمام‌ باشگاه‌های زیر پوشش وزارتخانه‌ها، شرکت‌های دولتی و سازمان ورزش به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

واگذاری تمام‌ باشگاه‌های ورزشی دولتی ‌به بخش خصوصی با امتیازات ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید احمد رسولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی با مشکلات و چالش‌های فراوانی مواجه‌اند که تصویب طرح نظام باشگاه‌داری می‌تواند نقش مؤثری در کاهش مشکلات این هیئت‌ها داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح نظام باشگاه‌داری هم‌اکنون در کمیسیون فرهنگی مجلس و با مشارکت مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است که با تصویب آن تمامی باشگاه‌های زیر پوشش وزارتخانه‌ها، شرکت‌های دولتی و سازمان ورزش به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی امتیازات ویژه‌ای از جمله واگذاری زمین بلاعوض، وام کم بهره، امتیازات تبلیغات تلویزیونی و محیطی و منابع مختلف درآمد‌زایی در نظر گرفته شده است که این مزایا موجب رغبت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه خواهد شد.

رسولی‌نژاد بیشتر رؤسای هیئت‌های ورزشی از نخبگان فرهنگی و فرهیخته جامعه هستند که در استان‌های خود شخصیت‌های تاثیرگذاری هستند و همین امر موجب حل بسیاری از مشکلات هیئت‌های ورزشی است.

وی با تاکید بر توجه حداکثری به ورزش جانبازان و معلولان و رشته‌های پایه و مدال‌آور خواستار همکاری سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در راستای واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‌های ورزشی استان‌ها شد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح سرباز قهرمان خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دست بررسی است که تصویب آن اقدامی ارزشمند در زمینه حمایت از ورزشکاران به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان مرکزی در 19 رشته ورزشی یکی از 10 استان برتر کشور است گفت: 357 هیئت ورزشی در سطح شهرستان‌های استان مرکزی فعال هستند.

سعید ملکی با بیان اینکه سال 90، حدود 400 باشگاه ورزشی در استان فعال است، اظهار کرد: استان مرکزی 27 تیم در لیگ‌های برتر کشوری، 17 تیم در لیگ دسته اول، 7 تیم در دسته دوم و 6 تیم در دسته‌های زیرگروه دارد.

در این نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی استان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول