اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر سنندج مخالف تاسیس باشگاه شهرداری است

شهردار سنندج: برای تاسیس باشگاه ورزشی با مردم مشورت می‌کنم

خبرگزاری فارس: عدم عضویت اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در هیئت مدیره باشگاه ورزشی شهرداری موجب شد تا اعضای شورا اعتبار پیش‌بینی شده برای تاسیس این باشگاه را تصویب نکند.

شهردار سنندج: برای تاسیس باشگاه ورزشی با مردم مشورت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تاسیس باشگاه توسط شهرداری سنندج مدتی است که سر زبان‌ها افتاده و با توجه به اینکه استاندار کردستان بر حمایت شهرداری‌ها از ورزش استان تاکید دارد اما شورای اسلامی شهر سنندج با این کار مخالف است.

کردستان از استان‌های محروم از نظر داشتن تیم‌ فوتبال در لیگ‌های برتر کشور است که خرید امتیاز یک تیم دسته دومی توسط شهرداری و فعالیت در این زمینه، مسیر را برای شناسایی استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان استان هموار می‌کرد.

شهردار سنندج چندی پیش در یک مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که باشگاه شهرداری با عضویت پنج نفر از اعضای شورای اسلامی سنندج در قالب هیئت مدیره و مدیرعامل به ثبت رسیده است و آغاز فعالیت آن در رشته‌های بسکتبال، کشتی، دو و میدانی و فوتبال، در پیشرفت ورزش سنندج و استان کردستان موثر خواهد بود.

مهدی‌ حسام‌شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بر اساس استعلامی که برای عضویت شورای اسلامی در هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرفته شد، آنها نمی‌توانند به عنوان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کنند که این مسئله موجب مخالفت آنها با تصویب بودجه پیش‌بینی شده برای تاسیس این باشگاه شد.

وی با ابراز نگرانی از این قضیه، گفت: برای دنبال کردن تاسیس باشگاه شهرداری دوباره به نقطه سرخط برگشتیم اما به هر قیمتی آن را دنبال خواهم کرد و اکنون نیز اعضای هیئت مدیره آن مشخص شده‌اند.

شهردار سنندج در جواب این سئوال که اگر شورای اسلامی شهر هیچ وقت با این تصمیم موافقت نکند، چه اقدامی خواهد کرد، گفت: برای تحقق این موضوع با مردم مشورت خواهم کرد و به یقین آن را به سرانجام می‌رسانم.

به گفته وی، استاندار کردستان هم برای تاسیس باشگاه ورزشی شهرداری مسر است و انتظار دارد با توجه به اینکه سالانه رقم‌های بالایی جدای از اعتبارات داخلی را به شهرداری اختصاص می‌دهد، بخشی از آن برای ایجاد نشاط و شادابی جوانان هزینه شود که با تاسیس باشگاه ورزشی شهرداری این مسئله به منصه ظهور می‌رسد.

حسام‌شریعتی از آغاز به کار سالن چند منظوره عباس‌آباد سنندج اشاره کرد و افزود: مدرسه فوتبال در این سالن ورزشی برای شناسایی استعدادهای جوانان راه‌اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 280 نفر از نوجوانان و جوانان سنندجی در سه گروه سنی مختلف در این مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی هدف از احداث و افتتاح این سالن چند منظوره را جدای از شناسایی استعدادهای ورزشی، ترویج برنامه‌های ورزشی در مناطق حاشیه شهر و پیشگیری از اعتیاد و تقویت سلامت اجتماعی عنوان کرد.

شهردار سنندج همچنین از عدم تصویب اعتبار اجرای یک ویژه برنامه قرآنی توسط شهرداری در شب‌های رمضان خبر داد و گفت: 30 میلیون تومان برای اجرای این برنامه پیش‌بینی شده بود که اعضای شورا آن را تصویب نکردند.

وی در پایان افزود: قرار شد این ویژه برنامه در ماه ضیافت الهی هر شب از ساعت هفت و نیم تا بعد از افطار در پارک شهدای 28 دی آبیدر سنندج با هدف ترویج برنامه‌های قرآنی و دینی و فضاسازی معنوی ایام مبارک رمضان در سطح شهر با محوریت فضاهای عمومی برگزار شود که شورای اسلامی شهر اعتبار آن را تصویب نکرد و تنها به مدت سه شب برگزار شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول