اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی آتی

تعطیلی پنج‌شنبه مدارس اصفهان پابرجا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در شرایط فعلی امکانی برای اصلاح یا تغییر قانون تعطیلی مدارس در روز‌های پنج‌شنبه در ابتدای سال تحصیلی آتی وجود ندارد.

تعطیلی پنج‌شنبه مدارس اصفهان پابرجا است

سیدمجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعطیلی مدارس در روز‌های پنج‌شنبه براساس قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سیستم اداری آموزش و پرورش قانونی و لازم‌الاجرا است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که این قانون اصلاح نشده یا تغییر نکند، سیستم آموزش و پرورش در سراسر کشور ملزم به اجرا و رعایت قانون تعطیلی مدارس در روز‌های پنج‌شنبه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در صورتی که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تعطیلی مدارس در روز‌های پنج‌شنبه مخالف باشند باید روند قانونی را برای تغییر این قانون طی کنند، تصریح کرد: نظام آموزشی کشور نیز هر قانونی که توسط مسئولان بالادستی تصویب شود، آموزش و پرورش خود را ملزم به رعایت آن می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی امکانی برای اصلاح یا تغییر قانون تعطیلی مدارس در روز‌های پنج‌شنبه در ابتدای سال تحصیلی آتی وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به این موضوع مدارس استان در سال تحصیلی آتی نیز همانند سال تحصیلی گذشته تعطیل هستند.

عاملیان تاکید کرد: اجرای نظام 3-3-6 در مدارس از رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در سال تحصیلی آتی با اجرای این نظام دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی در پایه ششم مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول