اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان روی میز استانداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه روی میز مدیریت بحران استانداری قرار دارد و تا پایان هفته تعطیل بودن یا نبودن اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه مشخص می‌شود.

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان روی میز استانداری است

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان هر ساله با آغاز فصل سرما با پدیده اینورژن و وارونگی دما مواجه می‌شود، اظهار داشت: در سال گذشته با ایجاد پدیده اینورژن در استان مسئولان ناچار به تعطیل شدن اصفهان به مدت دو روز بودند.

وی اضافه کرد: امسال نیز هواشناسی و محیط‌زیست اعلام کردند که در فصل پاییز اصفهان با پدیده اینورژن و افزایش آلودگی هوا مواجه می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تجمیع آلاینده‌های جوی در استان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با جلسات برگزار شده در راستای ساماندهی این وضعیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان مانند دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت، حفاظت محیط‌زیست و هواشناسی با تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه موافق بودند.

وی با تاکید بر اینکه البته تمام دستگاه‌های اجرایی استان تأکید دارند که تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه به مدت شش ماه در استان اجرایی شود، ادامه داد: در حال حاضر طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه روی میز مدیریت بحران استانداری قرار دارد و تا پایان هفته تعطیل یا تعطیل نبودن اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه مشخص می‌شود.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه در صورت تصویب این طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه دائمی نیست بلکه این طرح به صورت مقطعی در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: این طرح و چگونگی و نحوه اجرای این طرح در استان در حال پردازش است و در کنار اجرای این طرح یک سری بسته‌های الزامی وجود دارد.

وی افزود: مردم با اجرای این طرح نباید از وسایل نقلیه خصوصی در روزهای پنج‌شنبه در سطح شهر استفاده کنند و در کنار این تعطیلی مردم باید الزامات مشخص شده را رعایت کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر مباحث کارشناسی در این ستاد بر روی امکان تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه برای پیش‌گیری از تجمیع آلاینده‌های جوی در سطح شهر می‌چرخد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول