اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان هدفمند و نظام‌مند باشد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش آموزش و پرورش اصفهان گفت: تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه به صورت هدفمند و نظام‌مند در میان شهروندان اجرا شود و استفاده بهینه خانواده‌ها از تعطیلات پایان هفته باید مبتنی بر برنامه‌ریزی باشد.

تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان هدفمند و نظام‌مند باشد

حمیدرضا مؤتمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش موافق با اجرای طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه است، اظهار کرد: تعطیلی خانواده‌ها و دانش‌آموزان در روز‌های پایانی هفته سبب تقویت بنیان خانواده‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نتایج بسیاری را در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم دارد، اضافه کرد: با تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه نه تنها آلاینده‌های جوی در سطح شهر کاهش پیدا می‌کند بلکه این موضوع سبب رشد، توسعه و ارتقای مباحث فرهنگی و اجتماعی در میان شهروندان می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تعطیلی روز‌های پایانی هفته سبب افزایش همبستگی و نزدیک شدن افراد خانواده‌ها به یکدیگر می‌شود و تحقق این موضوع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در میان مردم را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای خانواده بهترین مشاور برای دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: در حال حاضر به صورت معمول مشاهده می‌شود که فاصله‌ای میان اعضای خانواده‌ها ایجاد شده و استفاده از مشاوره‌های مختلف برای تخلیه روانی در میان دانش‌آموزان رایج شده است.

مؤتمر با بیان اینکه تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه فرصتی برای تقویت ابعاد روحی و روانی شهروندان در روز‌های پایانی هفته است، تاکید کرد: اجرایی شدن این طرح در ابعاد و در زمینه‌های مختلف موثر است و استفاده مناسب و بهینه از تعطیلات پایان هفته باید به یک فرهنگ در میان خانواده‌ها تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه باید به صورت مداوم و دائمی باشد، افزود: این تعطیلی تنها نباید به یک برشی از زمان اختصاص داشته باشد بلکه تقویت ابعاد روحی و روانی جامعه نیازمند اجرای این طرح به صورت مداوم است.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه باید به صورت هدفمند و نظام‌مند در میان شهروندان اجرا شود و استفاده بهینه خانواده‌ها از تعطیلات پایان هفته باید مبتنی بر یک برنامه‌ریزی باشد.

وی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تهیه و تدوین برنامه‌ای هدفمند برای ارتقای مباحث فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول