اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق وزیر آموزش و پرورش:

تعطیلی پنج‌شنبه‏های مدارس بسیار سودمند است

خبرگزاری فارس: معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و استاندار فعلی سمنان گفت: تعطیلی پنجشنبه‏های مدارس اقدامی بسیار سودمند در راستای اعتلای علمی کشور است.

تعطیلی پنج‌شنبه‏های مدارس بسیار سودمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مهرماه از چند جهت برای مردم و مسئولان ما اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی همه در مهرماه صورت می‏گیرد و به همین خاطر، این ماه برای مردم و مسئولان ایران اسلامی اهمیت دو چندانی دارد.

استاندار سمنان از همه دست‏اندرکاران اداره کل آموزش و پرورش استان و فعالان نظام تعلیم و تربیت در استان سمنان که شرایط مناسبی را برای بازگشایی مدارس فراهم آورده‏اند، قدردانی کرد.

رهی ادامه داد: فعالیت‏های خوبی را در مسیر اجرای طرح پروژه مهر و بازگشایی مدارس در استان سمنان شاهد بودیم.

وی با اشاره به حجم کاری بالای آموزش و پرورش در بخش‏ها و مقاطع تحصیلی مختلف گفت: فعالیت‏ها در آموزش و پرورش بسیار سنگین و در عین حال خطیر است و به همین خاطر همه مردم و مسئولان باید یاری‌گر مسئولان نظام تعلیم و تربیت باشند.

معاون سابق وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود، تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در روزهای پنج‌شنبه را امری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این اقدام که در دو سال اخیر اجرایی شد، اقدامی سودمند در راه اعتلای آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول