اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

تنها شهر اصفهان مشمول طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها است / شهرستان‌ها تعطیل نیستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تنها شهر اصفهان مشمول طرح تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه است و شهرستان‌های دیگر استان مشمول این طرح نمی‌شوند.

تنها شهر اصفهان مشمول طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها است / شهرستان‌ها تعطیل نیستند

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه از چه زمانی در این کلان‌شهر اجرا می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر این طرح با اکثریت دستگاه‌ها و ادارات اجرایی استان تصویب شده و طی روز‌های آتی زمان و نحوه اجرای آن نیز به تمام ادارات استان ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه بسیاری از آلودگی‌های زیست محیطی این کلان‌شهر را کاهش می‌دهد و این طرح با یک کار کارشناسی و پس از برگزاری جلسات مکرر با دستگاه‌های اجرایی استان مورد تصویب قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تنها شهر اصفهان مشمول طرح تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه است و شهرستان‌های دیگر استان مشمول این طرح قرار نمی‌گیرند.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه مجموعه‌ای مانند شهرداری اصفهان با تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه مخالف بوده است، آیا اجرای این طرح برای تمام دستگاه‌ها و ادارات اجرایی الزامی است، افزود: طی روز‌های آتی بخشنامه‌ای در استانداری اصفهان تنظیم می‌شود که در این بخشنامه تمام این مباحث مشخص می‌شود.

شیشه‌فروش تاکید کرد: از مدت‌ها پیش طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه به دنبال گزارش‌های حفاظت محیط زیست، اداره کل هوا‌شناسی و مرکز بهداشت استان تنظیم شده بود و در حال حاضر این طرح برای اصفهان تصویب شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه به صورت مقطعی اجرا می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که با اجرای این طرح به دلیل کاهش تردد مردم در سطح شهر از تجمیع آلاینده‌های جوی در روز‌های پایانی هفته در اصفهان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول