اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از فردا در اصفهان اجرا می‌شود / اجرای الزامات ترافیکی از پنج‌شنبه هفته آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از فردا در اصفهان اجرا می‌شود اما الزامات ترافیکی مکمل این طرح از فردا در این کلان‌شهر لازم‌الاجرا است.

طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از فردا در اصفهان اجرا می‌شود / اجرای الزامات ترافیکی از پنج‌شنبه هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شورای ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه سبب کاهش چشمگیر آلاینده‌های جوی در اصفهان می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تجمیع آلاینده‌ها در روز‌های پنج‌شنبه بیشتر نسبت به روز‌های دیگر بوده است، ادامه داد: آمار و اطلاعات موجود در استان حاکی از کاهش میزان آلاینده‌های جوی اصفهان در روز‌های تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تعطیلی روز پنج‌شنبه در اصفهان الزاماتی را برای مردم به دنبال دارد، تصریح کرد: طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از فردا در اصفهان اجرا می‌شود اما الزامات ترافیکی مکمل این طرح از پنج‌شنبه هفته آینده در این کلان‌شهر لازم‌الاجرا است.

وی با اشاره به اینکه فردا مصادف با روز عرفه است و اجرای بسته‌های ترافیکی مکمل طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان فردا در اصفهان اجرا نمی‌شود، اضافه کرد: بسته ترافیکی این طرح از هفته آینده توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در سطح شهر اصفهان ارائه می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه به صورت مقطعی اجرا می‌شود، تاکید کرد: با اجرای این طرح ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شهر اصفهان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا 15 بعد از ظهر اعمال می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول