اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بخش خدمت‌رسانی شهری را با مشکل مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخش‌های خدمات‌رسانی در شهرداری اصفهان تعطیل‌بردار نیست و تعطیل شدن این بخش‌ها در روز‌های پنج‌شنبه سیستم شهری را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بخش خدمت‌رسانی شهری را با مشکل مواجه می‌کند

علیرضا نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سئوال که دلایل شهرداری و مدیریت شهری اصفهان در مخالفت با اجرای طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه اظهار کرد: در حال حاضر از این موضوع اطلاعی ندارم و مصوبه‌ای نیز توسط شورای شهر مبنی بر عدم تعطیلی شهرداری در روز‌های پنج‌شنبه صادر نشده است.

وی اضافه کرد: این موضوع باید در کمیسیون تلفیق شورای شهر مورد بررسی قرار بگیرد و در حال حاضر برخی از صحبت‌های ارائه شده توسط برخی از مسئولان مبنی بر مخالفت با تعطیلی شهرداری در روز‌های پنج‌شنبه تنها در قالب پیشنهاد و نظریات شخصی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا با اجرایی شدن طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه موافق هستید یا خیر، تصریح کرد: برخی از بخش‌ها و مجموعه‌های فعال در شهرداری تعطیل‌بردار نیستند و بخش‌های خدمت‌رسانی را در شهرداری نمی‌شود، تعطیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی از جمله اموری است که نمی‌شود آنها را تعطیل کرد و تعطیل شدن این بخش‌ها در روز‌های پنج‌شنبه سیستم شهری را با مشکلاتی مواجه می‌کند، ادامه داد: نظافت و تخلیه زباله و پسماند‌های موجود در سطح شهر باید به صورت مداوم انجام شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های شهری تعطیل‌نا‌پذیر است، تاکید کرد: سیستم شهر نباید به دلیل تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه با مشکل مواجه شود و شهرداری اصفهان به عنوان یک مجموعه خدمت‌رسان درصدد خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به شهروندان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول