اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان تنها به دلیل آلودگی هوا نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه تنها به دلیل آلودگی هوا نیست بلکه مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز در راستای اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان تنها به دلیل آلودگی هوا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خاصی در استان حاکم است، اظهار کرد: مدیران و مسئولان استان باید با تدبیر مناسب برای برطرف شدن چالش‌ها و مشکلات موجود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه توجه به آب و منابع آبی از جمله موضوعات مهم در استان است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در حال حاضر به دلیل وجود برخی از مسائل حاشیه‌ای کم‌تر به این موضوع در استان توجه می‌شود.

استاندار اصفهان برگزاری جلسات مدیریت بحران در حوزه آب را به صورت هفتگی ضروری دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های جدی و مناسب در حوزه آب و رسیدگی به چالش‌های موجود در زمینه خشکسالی در استان باید صورت بگیرد.

وی به تصویب طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه اشاره کرد و افزود: تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه تنها به دلیل آلودگی هوا نیست و مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز در راستای اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به ضرورت توجه به تأمین آب شرب اصفهان تاکید کرد: با توجه به مواجه شدن استان با کمبود منابع آبی در فصل پاییز و زمستان کارخانه‌های تولید آب بسته‌بندی باید در حالت آماده‌باش قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی مردم ایران باید به سمت شیوه جدید زندگی اسلامی سوق پیدا کند، اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر مردم به سمت سبک زندگی غربی پیش رفته‌اند و سبک زندگی مردم باید تغییر کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه حجم بالای طلاق عاطفی در خانواده‌ها بیانگر توسعه روش‌های زندگی غربی در میان مردم است، گفت: در دنیای غرب صنعت، تکنولوژی و میزان درآمد جای مباحث فرهنگی و روش‌های درست زندگی را گرفته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول