اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

مطالعات برای تعطیلی پنج‌شنبه افزایش پیدا کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل رسیدگی به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در شهرداری اصفهان باید کار کارشناسی بیشتر برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام داد.

مطالعات برای تعطیلی پنج‌شنبه افزایش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین پیش ‌از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در قالب تذکری اظهار کرد: شایعه‌ای مبنی بر جلوگیری تعطیلی پنج‌شنبه‌ها از سوی شورا در شهرداری مطرح شده است که صحت ندارد و می‌توانم بگویم که شورای شهر در این موضوع نقشی نداشتند.

وی تصریح کرد: اما نکته‌ای در این میان است که کارکنان شهرداری حتی با داشتن فرزندان محصل از این تعطیلات بهره‌مند نشدند که باید برای بررسی این مقوله کار کارشناسی بیشتری روی این طرح انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: اغلب ارگان‌های شهرداری زمان مشخصی برای کار ندارند و به عنوان یک نهاد خدمت رسان 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اما تعدادی دیگری از ارگان‌ها همانند سازمان طراحی در روزهای پنج‌شنبه کار خاصی ندارند و می‌توانند با بررسی‌هایی که انجام می‌شود از این تعطیلی بهره‌مند شوند.

معین اضافه کرد: اگر بتوانیم نحوه خدمت‌رسانی را به شکل دیگر دنبال کنیم می‌توان امیدوار بود که این تعطیلی شامل ارگان‌هایی از شهرداری شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول