اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تایید اکثریت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان

طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه تصویب شد

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه با موافقت اکثریت دستگاه‌های اجرایی استان مورد تصویب قرار گرفت.

طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز جلسه شورای ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد و در این جلسه برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، حفاظت محیط زیست و هوا‌شناسی دلایل خود را مبنی بر ضرورت تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه اعلام کردند.

البته در این میان برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری اصفهان با اجرایی شدن این طرح مخالفت بودند.

اما بنا به گفته مسئولان استان با توجه به مواجه شدن اصفهان با پدیده اینورژن و وارونگی دما و به دنبال آن افزایش آلودگی‌های هوا در شش ماهه دوم سال تعطیل شدن اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه ضرورتی مهم تلقی می‌شود.

بنا بر این گزارش ظهر امروز با برگزاری جلسه ستاد مدیریت با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی استان، طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه با موافقت اکثریت دستگاه‌های اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است، زمان اجرایی شدن این طرح هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک این موضوع نیز با تصمیم‌گیری‌های مسئولان استانداری اصفهان به شهروندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول