اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

روز بسیج زمان بیداری ملت ایران و جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: روز بسیج روز بیداری ملت ایران و بیداری جهان اسلام است.

روز بسیج زمان بیداری ملت ایران و جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری به‌ مناسبت هفته بسیج در جمع مردم شهرستان ورامین گفت: روز بسیج روز بیداری ملت ایران و بیداری جهان اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) سه خصلت انسان مؤمن را بیان کرد و گفت: نخستین خصلت عزت در دنیا است، مؤمنی که عزیز باشد در برابر هجمه‌های دشمنان نفوذ ناپذیر است، خصلت دیگر رستگاری، پیروزی و سربلندی در آخرت است، انسان عزیز در دنیا و آخرت پیروز است و خصلت سوم بزرگی در دل ظالمان است، خداوند متعال ترس از مؤمنان را در دل کفار قرار داده است.

حجت‌الاسلام فخری با بیان اینکه تمام این سه خصلت در بسیج وجود دارد، خاطرنشان کرد: بسیجیان با الگوگیری از یاران حضرت سیدالشهدا (ع) تمام وجود خود را برای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تأکید کرد: ملت بسیجی ما در برابر حیله‌های کفار زمان خود هوشیار هستند، انسان باید در هر عصر و زمانی یزید آن عصر را بشناسد، یزید امروز زمان ما آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه و به‌طور کلی استکبار جهانی است که در برابر ظلم و ستم بر جهان اسلام سکوت کرده و یا از ظالمان دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیعت با آمریکا و بودن با امپریالیسم در واقع بودن با یزیدیان زمان است، هرکس در این دوره بخواهد با استکبار جهانی بیعت کند در واقع با یزید بن معاویه بیعت کرده است.

حجت‌الاسلام فخری با بیان اینکه بسیجیان به 2 گروه تقسیم می‌شوند، گفت: یک گروه در بسیج ثبت‌نام کردند و به نام بسیجی شناخته می‌شوند و گروه دیگر عامه مردم و تمام کسانی که دوست‌دار این حرکت عظیم می‌باشند، هستند، در واقع هر فردی در هر جایی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد به تعبیر مقام معظم رهبری بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تأکید کرد: مقام معظم رهبری چند شاخصه برای بسیج مطرح کردند که یکی از آنها آزادگی است، بسیجی از هر قید و بندی آزاد است.

حجت‌الاسلام فخری در پایان تصریح کرد: اگر این آزادگی نبود ملت ایران به اقتدار امروز خود نمی‌رسید، شاخصه دوم اخلاص است، بسیجی در واقع یک صدیق و صادق است، اگر توجه کنید در جنگ غزه می‌بینید که اخلاص مردم مظلوم غزه شاخ رژیم صهیونیستی و آمریکا را شکست، این پیروزی با شعار کربلای حضرت سیدالشهدا (ع) و تکیه بر مردم شجاع و دلیر ایران به دست آمد.

 

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول