اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری گردهمایی بسیجیان زنجان همزمان با روز بسیج مستضعفین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت:‌ به دلیل مصادف شدن عاشورا با روز بسیج مستضعفین گردهمایی بزرگ بسیجیان در استان برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی بسیجیان زنجان همزمان با روز بسیج مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی در ستاد محرم استان زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف ماه محرم از سوی هیئت رزمندگان در سال جاری در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با دهه نخست محرم در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: حرکت دسته عزاداری در روز جمعه این هفته از برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این دسته از ساعت 14.30 از مزار شهدای پایین پس از قرائت زیارت عاشورا حرکت می‌کند، افزود: با اجرای برنامه عزاداری در امامزاده سید ابراهیم(ع) این برنامه پایان می‌یابد.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت و محتوای فرهنگ عاشورایی خبر داد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام کمیته‌های پزشکی به مناطق محروم از برنامه‌های ماه محرم محسوب می‌شود.

حسینی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های سیاسی و عفاف و حجاب از برنامه‌های ماه محرم است، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و نشست‌های روشنگری از دیگر برنامه‌های این ماه است.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و افزود: غبار روبی مزار شهدا با حضور بسیجیان و سپاهیان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حسینی بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار به ترویج این فرهنگ کمک کرد.

وی از اجرای تدابیر امنیتی در برنامه‌های عزاداری خبر داد و گفت: امنیت حرکت دسته‌های عزاداری در سطح شهر تامین می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزاری نماز ظهر عاشورا را از دیگر برنامه‌های این ماه دانست و گفت: به دلیل مصادف‌شدن این روز با روز بسیج مستضعفین گردهمایی بزرگ بسیجیان در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول