اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

ایران قدرت فکر جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: قدرت فکر جهان اسلام ایران است و بر همین اساس دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را مهار کرده و با نبرد رسانه‌‌ای خود مردم را از معنویات دور کنند.

ایران قدرت فکر جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان پیام عاشورا را وحدت خواند و اظهار داشت: این واقعه عظیم به تمام عالم هستی تعلق دارد و تنها ویژه‌ شیعیان نیست.

وی همچنین با تأکید بر وحدت و تعامل میان هیئت‌های عزاداری افزود: موازین اسلامی باید در ایام ماه محرم در عزاداری‌ها به طور کامل رعایت و این مجالس با احترام خاصی برگزار شود.

تشکری تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام قصد تخریب فرهنگ ولایی و حسینی عاشورا را دارند، باید تلاش کرد تا در راستای توسعه و ترویج این فرهنگ گام‌های مهم و اساسی برداشت.

وی قدرت فکر جهان اسلام را ایران دانست و ابراز داشت: بر همین اساس دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را مهار کرده و با نبرد رسانه‌‌ای خود مردم را از معنویات دور کنند.

تشکری با اشاره به اینکه بیشترین تأثیر فرهنگ عاشورا در ماه محرم است، بیان داشت: برپایی عزاداری، نماز ظهر عاشورا و همچنین ایجاد کتابخانه‌های سیار با موضوع عاشورا از جمله برنامه‌های مهم این ایام است.

فرماندار منوجان گفت: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال اختلافات قومی و قبیله‌ای در میان مردم هستند، باید تلاش کنیم تا با تأثیر از این ایام طلایی وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/80006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول